22 grudnia 2010

Patchworkowe bombki

Już jakiś czas temu dwa albo i trzy lata ,zauważyłam w internecie bombki bardzo ciekawie ozdobione tasiemka  i w tym roku oświecenie mogę tez użyć materiału nie muszą to być tasiemki , choć idzie trochę materiału na tego tupu ozdobę to jednak warto bo bombki wychodzą naprawdę piękne dzięki najpierw enie potem , Madziuli i Jolince  i ja popełniłam takie ozdoby ,oto moje bombki
 Zapraszam  zaglądających do mojej zabawy choinkowej

to jest mój ostatni post przed Świętami wiec wszystkim zaglądającym do mojego patchworkowego Świata przesyłam

             
         Serdeczne życzenia z okazji
        Świąt Bożego Narodzenia
                  oraz
         Szczęścia,powodzenia i
        wiele radości w nadchodzącym
           Nowym Roku 
           życzy Beata

8 komentarzy:

  1. bobmkowy wirus nawet do Ciebie zagramanicę doleciał :)
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bombeczki!
    Zdrowych i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. na patchworkowe bombki skusze się za rok, bo Twoje są śliczne! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za życzenia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko dla Ciebie i Twoich bliskich też najlepsze życzenia :) ciepłe i serdeczne, patchworkowe, kolorowe....

    OdpowiedzUsuń